حظك اليوم برج الحمل 6 1 2018

برج الحمل اليوم

مواليد برج الحمل هم المواليد
 من الواحد وعشرون من شهر مارس 21 / 3 وحتي العشرون من ابريل 20 / 4

( كذب المنجمون ولو صدفوا )
نعرض الابراج فقط للاستمتاع وتطوير الفكر 

حظ مواليد برج الحمل اليوم 6 / 1 / 2018
حظك اليوم الخميس مش كويس الجو مش مهيء وفيه توتر كتير من اقل الظروف هتكون عصبي جدا واي حد هيقدر يستفزك باقل كلمة ممكن يقولها وصابرك هينفذ بسرعة لازم تكون هادي وتفكر بهدوء لكي لا تحصد ثمار ما لا تحبه لان اللي مش هيلزمك اليوم مش هيلزمك في الغد ودي كانت نصيحة اليوم .

حظ مواليد برج الحمل اليوم 6 / 1 / 2018 من حيث العمل
هيكون قدامك بعض العروض والفرص اللي بتتعلق بحياتك المادية والجو ايجابي والفرصة كويسة من اجلك ابحث عن الشروط الجيدة لكي تصل الي ما تريد والتزم بالنصيحة في التعامل .

حظ مواليد برج الحمل اليوم 6 / 1 / 2018 من حيث العاطفة
هتكون عاوز تاخد قرارات مش في صالح العلاقة اللي بينك وبين شريك حياتك وهتخاف علي انهيار العلاقة اللي بينكم في اي لحظة لذالك احذر احذر احذر من تدخل احد ليس له علاقه بالموضوع بينكم .

حظ مواليد برج الحمل اليوم 6 / 1 / 2018 من حيث الصحة
اليوم في انفعال كتير بسبب التضخم اللي فيه من العمل والعلاقه بينك وبين شريك حياتك فقد تنفعل و تتعصب سريعا بسبب امور بسيطة لا تستحق منك العناء لذالك يمكن ان تكون متوتر واعصابك هتتعب وانت طبعا لما بتتعصب بتاكل كتير فلا تفرغ غضبك في الاكل .

مقتطف بسيط عن مواليد برج الحمل وصفاتهم
برج الحمل هو البرج الاول في ترتيب الابراج و من الابراج النارية يتميز مولود برج الحمل بالشجاعة وحب الدخول في المغامرات وسريع في اتخاذ قراراته ويتميز بالعفوية وكثرة النشاط والتفاؤل والطموح لأعلي المستويات بس عصبي جدا وبيغير علي شريك حياته من اقل حاجه لذالك محتاج يظبط النفسية ويظبط مزاجه وميوله علشان عصبيته متظهرش وهو قائد جيد حين يحمل المسئولية ويملك الكثير من الافكار المفيدة للصالح العام ويملك اصرار جيد في افكاره الا عندما يصل الي الحدود التي تكون فوق استطاعته 

ليست هناك تعليقات

اكتب تعليقك هنا